Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Πετροπέρδικα...

|

Θα ανεβώ στον ουρανό
να ρωτήξω τον θεό
που 'σαι τση μηλίτσας μήλο
άπου θάμπωσες τον ήλιο
άπου θάμπωσες τον ήλιο
που 'σαι τση μηλίτσας μήλο

Που 'σαι πετροπέρδικα μου
που 'σαι πετροπέρδικα μου
που 'σαι πετροπέρδικα μου
που πετάς στα όνειρα μου
που πετάς στα όνειρα μου
σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ

Μαυρομάτα και ξανθή μου
λεμονίτσα φουντωτή μου
χρόνους ψάχνω και ζαμάνια
στου ουρανού τα μεϊντάνια
στου ουρανού τα μεϊντάνια
χρόνους ψάχνω και ζαμάνια

Χρόνους ψάχνω δε σε βρίσκω
χρόνους ψάχνω δε σε βρίσκω
χρόνους ψάχνω δε σε βρίσκω
χρυσοσκάλιστο μου ρίσκο
χρυσοσκάλιστο μου ρίσκο
σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ

Είπε μου ο θεός στ' αυτί μου
κι έκαψε την την ψυχή μου
πως στον θρόνο του σε θέλει
να σε προσκυνούν αγγέλοι
να σε προσκυνούν αγγέλοι
πως στον θρόνο του σε θέλει

Που 'σαι πετροπέρδικα μου
που 'σαι πετροπέρδικα μου
που 'σαι πετροπέρδικα μου
που πετάς στα όνειρα μου
που πετάς στα όνειρα μου
σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ

Δημήτρης Κουνάλης
Στίχοι-Μουσική: Ψαραντώνης
Δίσκος: Του έρωτα το μέλι

3 σχόλια:

meteorix2 είπε...

...SE TAKSIDEYEI STA OYRANIA.......

EINAI POLY SYGINHTIKO!!!!!!!!!!!


NA ANAPAYSEI O THEOS THN PSYXOYLA THS KONTA TOY!!!!!!!!

Νικόλαος Λαγουμτζής είπε...

Αχ βρε Πόπη μου, Ποπάκι μου.... "Είπε μου ο θεός στ' αυτί μου κι έκαψε την την ψυχή μου πως στον θρόνο του σε θέλει να σε προσκυνούν αγγέλοι" .... "που 'σαι πετροπέρδικα μου που πετάς στα όνειρα μου που πετάς στα όνειρα μου σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ" Φοβερά δυνατό τραγούδι! Ανεπανάληπτο και σας ευχαριστώ!

Elena Kriti είπε...

Θα ήθελα να κάνω μια μικρή παρατήρηση αν μου επιτρέπεται! Το τραγούδι αυτό "Η πετροπέρδικα" δεν είναι του Κουνάλη παρά είναι του Ψαραντώνη!! Νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνει αυτή η διόρθωση! Ευχαριστώ!